Mamy tyle wspólnego – rusza nowa kampania Showroom przedstawiająca różne wzorce kobiecości

Po 7 latach na rynku Showroom przechodzi transformację. Komunikację zmian rozpoczyna kampania „Mamy tyle wspólnego”. Jej celem jest ukazanie różnych wzorców kobiecości, bez ich wartościowania. Odwołując się do tęsknoty za wspólnotą kobiecą, hasła pokazują, jak wiele Polki łączy.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Korzystając z raportu o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018), zespół Showroomu znalazł najciekawsze punkty wspólne, które wytyczyły oś komunikacji. Kampania „Mamy tyle wspólnego” opowiada więc o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na różnych etapach życia. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same – chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.

Do sesji zdjęciowej Showroom zaprosił 5 bohaterek: Olgę, Renatę, Agnieszkę, Dianę i Martynę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ta opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała Showroom do stworzenia platformy przyjaznej i bezpiecznej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży – Dziewczyny z sąsiedztwa, o dziewczynach, które mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie br. startuje także seria podcastów na Spotify – Two girls talking, czyli godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.

Kampania obejmuje reklamę OOH, współpracę z influencerami, digital oraz stronę showroom.pl. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Showroom dziś

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dziś na platformie Showroom dostępni są nie tylko lokalni projektanci, ale także marki komercyjne, eko, vintage i luksusowe. Pomimo tak dużych zmian wartości brandu pozostają niezmienne: wyjątkowa moda dla kobiet, które cenią jakość i oryginalność, w różnym stylu, rozmiarze i na różną kieszeń.

PS

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

PS2

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.

PS3

Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.