Korzystając z raportu o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018), zespół Showroomu znalazł najciekawsze punkty wspólne, które wytyczyły oś komunikacji. Kampania „Mamy tyle wspólnego” opowiada więc o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na różnych etapach życia. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same – chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.
Do sesji zdjęciowej Showroom zaprosił 5 bohaterek: Olgę, Renatę, Agnieszkę, Dianę i Martynę.
Zobacz również
Ta opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała Showroom do stworzenia platformy przyjaznej i bezpiecznej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży – Dziewczyny z sąsiedztwa, o dziewczynach, które mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie br. startuje także seria podcastów na Spotify – Two girls talking, czyli godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania obejmuje reklamę OOH, współpracę z influencerami, digital oraz stronę showroom.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Showroom dziś
Dziś na platformie Showroom dostępni są nie tylko lokalni projektanci, ale także marki komercyjne, eko, vintage i luksusowe. Pomimo tak dużych zmian wartości brandu pozostają niezmienne: wyjątkowa moda dla kobiet, które cenią jakość i oryginalność, w różnym stylu, rozmiarze i na różną kieszeń.
PS
Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.
PS2
Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.
PS3
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.