TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę

McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy specjalna kampania. Z tej okazji wrocławski Mak zlokalizowany przy ul. Bardzkiej 3a zamienił się w… wielką, interaktywną kolorowankę.
O autorze
1 min czytania 2024-11-20

W poprzednich latach przy okazji premiery Burgera Drwala Mak zmieniał się w śnieżną kulę, największą grę planszową w kraju i okrywał wełnianym sweterkiem. W tym roku lokal przy ul. Bardzkiej 3a we Wrocławiu wygląda jak ogromna interaktywna kolorowanka.

– Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach – zaznacza Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska.

W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją oraz metamorfozą restauracji zajęła się Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

PS Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się