McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę

McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy specjalna kampania. Z tej okazji wrocławski Mak zlokalizowany przy ul. Bardzkiej 3a zamienił się w… wielką, interaktywną kolorowankę.
O autorze
1 min czytania 2024-11-20

W poprzednich latach przy okazji premiery Burgera Drwala Mak zmieniał się w śnieżną kulę, największą grę planszową w kraju i okrywał wełnianym sweterkiem. W tym roku lokal przy ul. Bardzkiej 3a we Wrocławiu wygląda jak ogromna interaktywna kolorowanka.

– Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach – zaznacza Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska.

W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją zajęła się Papaya Films. Metamorfozę restauracji powierzono agencji Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

PS Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się