Marki jednak znów pokazały, że real time marketing idzie im lepiej niż gra naszym piłkarzom na Mundialu.
Trudny tweet. Widzowie TVP jak zwykle nie zawiedli. Zawiódł kto inny. Polska-Kolumbia 24.06 g. 20. Obie anteny cały mecz śr. 16,800 mln rozczarowanych kibiców, pik 18,131 mln o 21:29 (2 gol Kolumbii) – TVP1 15,048 mln, pik 16,488 mln; TVP Sport średnio 1,752 mln, pik 1,958 mln). pic.twitter.com/ih8wkVlBIe — Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 24 czerwca 2018
Zobacz również
#NIVEA MEN
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#Muzeum Łazienki Królewskie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#STEYR Traktory
#CENEO
#Muzeum Narodowe w Warszawie
#KFC
#Żywiec
#Ballantine’s
#KRONOS kwartalnik
#Wyborowa
#Teatr Muzyczny w Poznaniu
#Perła
#Psie Sucharki
#Bar Ulubiona
Gdybyśmy serwowali takie gówno jak nasi piłkarze to zamknąłby nas Sanepid. #polcol #WorldCupRussia2018 — Ulubiona (@Bar_Ulubiona) 24 czerwca 2018
Poniżej przedstawiamy jeszcze posty, które marki zaserwowały nam przed meczem z Kolumbią:
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek