MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia
Ponad 18 milionów kibiców przyglądało się piłkarskim zmaganiom polskiej reprezentacji w meczu z Kolumbią. Po trzeciej bramce Kolumbijczyków umarły szanse na wyjście z grupy i dalszy udział w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-06-25

Marki jednak znów pokazały, że real time marketing idzie im lepiej niż gra naszym piłkarzom na Mundialu.

#NIVEA MEN

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#Muzeum Łazienki Królewskie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#STEYR Traktory 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#CENEO

#Muzeum Narodowe w Warszawie 

#KFC 

#Żywiec

#Ballantine’s

#KRONOS kwartalnik

#Wyborowa

#Teatr Muzyczny w Poznaniu

#Perła

#Psie Sucharki

#Bar Ulubiona

Poniżej przedstawiamy jeszcze posty, które marki zaserwowały nam przed meczem z Kolumbią:

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd] 
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek