fot. Facebook/TogodnikNIE
Konta „Tygodnika NIE” w mediach społecznościowych zrzeszają niemałe grono internautów – na Facebooku profil obserwuje 405 tys. użytkowników, a na Twitterze – blisko 277 tys. Taką samą liczbę fanów satyryczny tygodnik zdobył również na Instagramie. Odtąd jednak profil w serwisie widnieje pod inną nazwą, a wszystkich obserwujących przejął Michał Marszał.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Nowy właściciel poinformował, że już od dłuższego czasu konto „Tygodnika NIE” było w połowie jego prywatnym profilem. Modyfikacje są wynikiem wspólnej decyzji redakcji i samego Marszała.
Teraz będzie to co prawda mój prywatny profil, ale jeśli chodzi o treści, nic się nie zmieni – powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Marszał.
Na decyzję o zmianach wpłynął także fakt, że instagramowe konto zmagało się z dużymi ograniczeniami w dotarciu do odbiorców. Nowa nazwa ma pomóc w poprawie zasięgów i uniknięciu tzw. shadowbanów, czyli blokad nakładanych przez serwis społecznościowy za nieprzestrzeganie regulaminu.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Press.pl za: Instagram/michalmarszal
Jednocześnie dziennikarz zapowiada, że zmiana nazwy nie dotknie kont „Tygodnika NIE” w innych mediach społecznościowych – profile na Facebooku czy Twitterze będą nadal prowadzone pod szyldem gazety.
PS
Administrator mediów społecznościowych „Tygodnika NIE” został nominowany w plebiscycie Piątki ASZa jako osoba, która skutecznie poprawiała nastrój Polaków w 2021 roku.