7 lipca br. reprezentacja Stanów Zjednoczonych w piłce nożnej kobiet zdobyła tytuł mistrzyń świata w finałowym meczu przeciwko piłkarkom z Holandii. Marka Nike, która była też oficjalnym sponsorem Amerykanek, jak i zresztą wielu innych drużyn, postanowiła w wyjątkowy sposób uczcić ich zwycięstwo.
Brand w swoich mediach społecznościowych zamieścił krótki film z gratulacjami oraz najlepszymi i zarazem najbardziej emocjonującymi momentami amerykańskiej drużyny kobiet podczas tegorocznego mundialu, który odbywał się we Francji.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
PS
Wcześniej marka Nike w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet stworzyła wyjątkowy spot „Dream Further”, w ramach którego zachęcała płeć żeńską do realizowania swoich marzeń i przełamywania stereotypów.
Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, które będą transmitowane przez BBC, brytyjska stacja stworzyła hip-hopowy utwór, będący wyrazem kobiecej siły.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Nike w spocie „Dream Crazier” po raz kolejny inspirował kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W reklamie marka pokazała ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.