Nowe stroje FC Barcelona nawiązują do pierwszego meczu żeńskiej drużyny na Camp Nou

Nowe stroje FC Barcelona nawiązują do pierwszego meczu żeńskiej drużyny na Camp Nou
FC Barcelona zaprezentowała nowe koszulki, które będą towarzyszyć drużynie w nadchodzącym sezonie 2023/2024. Stroje nawiązują do pierwszej kobiecej drużyny, która rozegrała mecz na Camp Nou w 1971 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-06-16

Po zakończonym sezonie, fani FC Barcelony czekają przede wszystkim na kolejne transfery, ale także na prezentację nowych strojów

Klub pokazał je 15 czerwca br. w krótkim klipie. Nie mogło zabraknąć na nim odgrywającego jedną z głównych ról Roberta Lewandowskiego. Na nagraniu kilkukrotnie pojawia się symbol rombu, który możemy zobaczyć także w herbie FC Barcelony. W oficjalnym wyjaśnieniu na stronie pojawiła się informacja o tym, że stanowi on nawiązanie do pierwszej żeńskiej drużyny, która w 1971 roku rozegrała mecz na Camp Nou. Klub przypomniał również o sukcesach obecnej drużyny, która istnieje od 2002 roku i ma na koncie dwie wygrane w Lidze Mistrzyń.

Klip powstał przy współpracy z lokalnymi artystami, którym bliska jest Barcelona. Byli to: Bad Gyal, Leiti, Julieta, Mushkaa i La Manso. Główne hasło marketingowe, towarzyszące premierze to „Na miejscu, żeby przewodzić”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Nike 

Koszulki są dostępne w sprzedaży na oficjalnej stronie Nike. Ceny wahają się od 399,99 złotych za produkt bez nazwiska do 477,99 złotych za produkt z nazwiskiem, np. ulubionego zawodnika.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Agnieszka Jabłońska – Twaróg i Aleksandra Kalinowska (Klarna | Legia Warszawa): Żeński futbol to coś, w co warto inwestować

Na temat współpracy Klarny z Legia Ladies, a także o wzroście popularności żeńskiej piłki nożnej rozmawiamy z Agnieszką Jabłońską – Twaróg, marketing managerem Klarny i Aleksandrą Kalinowską, managerem ds. komunikacji i marketingu Legia Warszawa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony

Firma BSS nawiązała współpracę z hiszpańskim klubem FC Barcelona w zakresie sponsoringu, merchandisingu, brandingu i doradztwa komercyjnego. Współpraca nie ma ograniczeń terytorialnych, a BSS jest jedyną polską agencją, która reprezentuje interesy FCB.