Po zakończonym sezonie, fani FC Barcelony czekają przede wszystkim na kolejne transfery, ale także na prezentację nowych strojów.
Klub pokazał je 15 czerwca br. w krótkim klipie. Nie mogło zabraknąć na nim odgrywającego jedną z głównych ról Roberta Lewandowskiego. Na nagraniu kilkukrotnie pojawia się symbol rombu, który możemy zobaczyć także w herbie FC Barcelony. W oficjalnym wyjaśnieniu na stronie pojawiła się informacja o tym, że stanowi on nawiązanie do pierwszej żeńskiej drużyny, która w 1971 roku rozegrała mecz na Camp Nou. Klub przypomniał również o sukcesach obecnej drużyny, która istnieje od 2002 roku i ma na koncie dwie wygrane w Lidze Mistrzyń.
Zobacz również
Klip powstał przy współpracy z lokalnymi artystami, którym bliska jest Barcelona. Byli to: Bad Gyal, Leiti, Julieta, Mushkaa i La Manso. Główne hasło marketingowe, towarzyszące premierze to „Na miejscu, żeby przewodzić”.
fot. Nike
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Koszulki są dostępne w sprzedaży na oficjalnej stronie Nike. Ceny wahają się od 399,99 złotych za produkt bez nazwiska do 477,99 złotych za produkt z nazwiskiem, np. ulubionego zawodnika.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Agnieszka Jabłońska – Twaróg i Aleksandra Kalinowska (Klarna | Legia Warszawa): Żeński futbol to coś, w co warto inwestować
Na temat współpracy Klarny z Legia Ladies, a także o wzroście popularności żeńskiej piłki nożnej rozmawiamy z Agnieszką Jabłońską – Twaróg, marketing managerem Klarny i Aleksandrą Kalinowską, managerem ds. komunikacji i marketingu Legia Warszawa.
PS 2 Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony
Firma BSS nawiązała współpracę z hiszpańskim klubem FC Barcelona w zakresie sponsoringu, merchandisingu, brandingu i doradztwa komercyjnego. Współpraca nie ma ograniczeń terytorialnych, a BSS jest jedyną polską agencją, która reprezentuje interesy FCB.