P&G wprowadza inteligentne pieluszki

P&G wprowadza inteligentne pieluszki
W ramach współpracy ze startupem Verily firma P&G już wkrótce wprowadzi na rynek inteligentne pieluchy marki Pampers, które będą m.in. informować rodzica, kiedy należy przewinąć dziecko.
O autorze
1 min czytania 2019-07-24

W połowie lipca br. firma P&G zapowiedziała wprowadzenie na rynek inteligentnych pieluch, opartych na systemie Lumi autorstwa startupu Verily, które dzięki specjalnym czujnikom pozwolą monitorować, kiedy dziecko ma pełną pieluszkę.

Ponadto, dzięki systemowi Lumi rodzice będą mogli za pośrednictwem specjalnej aplikacji mieć wgląd w dane dotyczące snu dziecka, czy nawet jego rozwoju, bazując na jego dziennej i tygodniowej aktywności.

Wraz z inteligentnymi pieluszkami w zestawie klienci znajdą również mini kamerkę, pełniącą funkcję elektronicznej niani.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka P&G kontynuuje swoją kampanię „The Talk”, poświęconą problemowi dyskryminacji rasowej – teraz brand stworzył spot, który przedstawia, z jakimi problemami może borykać się czarnoskóry mężczyzna.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Uroczy spot marki Pampers, w którym wystąpił John Legend i Adam Levine z Maroon 5, pokazuje siłę ojcostwa oraz więź między rodzicem a jego dzieckiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Firma Kimberly-Clark wprowadziła na rynek pieluchy Huggies wykonane z materiałów roślinnych.