Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu

Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu
Jak wygląda rynek elektronicznej rozrywki w Polsce? W jaki sposób wykorzystać gry i mechanizmy grywalizacji do działań marketingowych? Na te i inne pytania odpowiada raport Game Industry Trends 2012, przygotowywany przez NowyMarketing oraz NoNoobs.pl.
O autorze
1 min czytania 2012-10-08

Żeby pobrać raport w pliku PDF, kliknij w poniższy link.
Raport dostępny jest bezpłatnie.

Pobierz raport GIT 2012

Co w raporcie? 

BADANIE

  • Game Industry Trends 2012 – badanie przeprowadzanie przez research.NK na zlecenie NoNoobs

RYNEK SPRZĘTU DLA GRACZY

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Rynek sprzętu dla graczy – Dawid Grzyb

PŁATNOŚCI W GRACH

  • Płatności w grach – Krzysztof Woźniak

GRY I GRYWALIZACJA W MARKETINGU

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Gry i mechanizmy gier w działaniach marketingowych – Adam Semik
  • Rozwój advergames i gier w marketingu – Jacek Jankowski
  • Gryfikacja modny termin nadużywany przez marketerów – Sebastian Starzyński
  • In-game-ads czyli reklama w grach – Radosław Szczęsny
  • On, ona i off o synergii działań on- i off-line w kampanich z elementami grywalizacji – Łukasz Ludkowski
  • Gry: nowy wspaniały świat – Anna Godek-Biniasz

FELIETONY

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Skuteczny game design – Krzysztof Gonciarz
  • W poszukiwaniu stanu flow – Jagoda Gandziarowska-Ziołecka, Joanna Średnicka
  • Gamification: na zdrowie, dla społeczeństwa i lepszej pracy – Marcin Niewęgłowski
  • Gamifikacja w zarządzaniu zespołami – Maciej Szcześnik
  • O co chodzi z tymi badge’ami? – Kacper Szczepanowski
  • Zmierzch żywych graczy, czyli czemu osiągamy 83. poziom w Farmville – Artur Roguski
  • Marketingowa gra – Jakub Prószyński

PRZYKŁADY I PROGNOZY

  • Gry i grywalizacja w marketingu – przykłady z Polski
  • Grywalizacja w Polsce – prognozy

Pobierz raport GIT 2012