Wideo prezentujące nową identyfikację wizualną piłkarskiej drużyny narodowej zostało wyreżyserowane przez Hannesa Halldórssona, islandzkiego piłkarza grającego na pozycji bramkarza. W trzymającym w napięciu spocie przedstawiono czterech vættirów, czyli istot nadprzyrodzonych z mitologii nordyckiej – byka, orła, smoka i olbrzyma – bowiem to właśnie te postacie składają się na nowy herb tamtejszej reprezentacji piłkarskiej.
Niezwykły spot zawiera również zapierające dech w piersiach ujęcia Islandii oraz fragmenty najciekawszych momentów rozgrywek piłkarskich islandzkiej drużyny. Wszystkiemu towarzyszy idealnie dopasowana, podniosła muzyka, a także świetna narracja.
Zobacz również
Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej, zmieniony został również strój drużyny narodowej.
Za projekt nowego herbu odpowiada agencja reklamowa Brandenburg.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa oprawa graficzna meczów oraz całkowicie zmieniona czołówka telewizyjna – w ubiegłym roku Ekstraklasa zmieniła identyfikację wizualną swoich rozgrywek.
PS2
12 maja 2019 roku drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana była kwestiami marketingowymi.
PS3
Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.
PS4
W marcu 2018 roku zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.
PS5
20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co uważają na ten temat eksperci?