Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorzy KTOZ, którymi są Robert Makłowicz, Maciej Musiał oraz piłkarz Marcin Wasilewski.
W ramach akcji stworzono trzy spotów – każde wideo opowiada o cechach charakteru psa, które są niemal identyczne, jak przypadającej mu znanej postaci. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu – „Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”, „Maciej Musiał szuka domu”, a „Twardziel zbiera na lekarza”.
Zobacz również
Produkcją spotu zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.
Ruszyła nowa kampania społeczna pod hasłem #GłosemZwierząt, w której udział wzięli polscy aktorzy, m.in. Bartosz Bielenia, Agata Buzek oraz Justyna Wasilewska. W ramach akcji znane osobistości zachęcają społeczeństwo do adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domu na butelkach piwa.
PS3
Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.
PS4
To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów.