Sport w zasięgu ręki. Decathlon Polska wprowadza nowy format sklepu

Sport w zasięgu ręki. Decathlon Polska wprowadza nowy format sklepu
Niebawem w Warszawie pojawi się nowy format sklepu od znanej sieci sportowej. Decathlon City to mniejsze oddziały ulokowane najczęściej w centrach dużych miast. W ich ofercie znajdziemy mniej bogaty asortyment, dostosowany do potrzeb klientów w danej lokalizacji.
O autorze
1 min czytania 2023-09-11

Już kilka miesięcy temu, w rozmowie dla portalu PulsBiznesu, szef Decathlon Polska, Nils Swolkien, ogłosił, że w Polsce powoli zaczyna brakować miejsca na wielkopowierzchniowe sklepy sportowe. Dodał wówczas, że liczba nowo powstających oddziałów zostanie ograniczona.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wkrótce w Warszawie otworzy się nowy format sklepu znanej sieci, czyli Decathlon City. Tego rodzaju placówki są już bardzo dobrze znane na zachodzie. Obecnie jego oddziały można znaleźć, np. w Belgii, Francji czy Hiszpanii. Pierwszy oddział Decathlon City w Polsce pojawi się w Warszawie, nieopodal stacji metra Politechnika. 

Decathlon City to forma sklepów należących do sieci Decathlon, znanej na całym świecie jako detalista sportowy oferujący szeroki wybór sprzętu, odzieży i akcesoriów sportowych. Decathlon City to mniejsze sklepy, które są zazwyczaj ulokowane w centrach miast lub na terenach o ograniczonej przestrzeni. Powierzchnia tego rodzaju oddziałów nie przekracza tysiąca metrów kw. Dla porównania, standardowe sklepy Decathlon mają około 6 tysięcy metrów kw.

Decathlon City oferuje klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów sportowych, wyłącznie w kilku dziedzinach sportu. To sprawia, że są one bardziej dostępne dla osób, które mieszkają lub pracują w dużych obszarach miejskich, gdzie skorzystanie z dużych sklepów sportowych wiąże się najczęściej z wyjazdem na obrzeża. Decathlon City może oferować produkty do różnych popularnych dyscyplin sportowych, w zależności od lokalizacji i potrzeb klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oficjalna informacja od Decathlon Polska, powinna pojawić się w drugiej połowie września. 

PS Ubrania Do Oddania i Decathlon Polska na ścieżce ku cyrkularności

Marka Ubrania Do Oddania, we współpracy z Decathlon Polska, rozpoczyna pilotażowy projekt zbierania niepotrzebnych ubrań w sklepach Decathlon w Gdańsku oraz w Rumii. Wszystko po to, aby w kolejnym kroku dać im drugie życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 #OdKulis: Decathlon chce podnieść rangę sportu w kształceniu młodych Polaków

W maju br. w Gazecie Wyborczej pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z… wychowania fizycznego. To efekt akcji „Wprowadźmy WF na maturę” zainicjowanej przez Decathlon. Jak od kulis wyglądały przygotowania do tej kampanii?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się