TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Stereotypy nie pracują”: bank BNP Paribas, @ochlopcze i inni influencerzy obalają stereotypy na temat GenZ

„Stereotypy nie pracują”: bank BNP Paribas, @ochlopcze i inni influencerzy obalają stereotypy na temat GenZ
@the.olivetheory, @to_sie_nie_dzieje, @ochlopcze i @domekgames_ to influencerzy, których do współpracy przy kampanii EB „Stereotypy nie pracują” zaprosił bank BNP Paribas. Celem akcji jest pokazanie prawdziwej twarzy pokolenia Z.
O autorze
1 min czytania 2024-10-15

„Jaka jest prawda z GenZ?” – w akcji employer brandingowej pytają przedstawiciele banku BNP Paribas. Aby się tego dowiedzieć, do udziału w kampanii „Stereotypy nie pracują” zaproszono twórców internetowych będących jednocześnie przedstawicielami Zetek. I tak oto, w spocie wystąpili m.in. @the.olivetheory, @to_sie_nie_dzieje, @ochlopcze i @domekgames_.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednak kampania odczarowuje nie tylko młodych uczestników rynku pracy, ale też stereotypy związane z pracą w sektorze bankowości. Tak powstał cykl rozmów, w których influencerzy poznają tajniki zawodu bankowca i przekonują się, że to coś znacznie więcej, niż Excel i przekładanie dokumentów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przyczynkiem do akcji BNP Paribas stały się wyniki badania „Młodzi Dorośli” przeprowadzonego przez IRCenter, według których aż 58% spośród osób w wieku od 20 do 24 lat stawia na rozwój kariery i dąży do sukcesu zawodowego. Młodzi chcą się uniezależniać, również finansowo, zdobywać wiedzę, stabilizację finansową (90%) i nauczyć się świadomie zarządzać finansami (65%).

– Młodzi chcą pracy, która zapewni im stabilność, ale też będzie zgodna z ich wartościami. Badanie pokazuje, że są ambitni i świadomi swoich priorytetów. Aż 68% badanych wskazuje, że ważne jest dla nich, aby praca była interesująca, a 54% zależy na tym, by była spokojna. I nie ma w tym nic złego! Chcą odnosić sukcesy, ale nie rezygnując z życia osobistego. Obserwując doświadczenia rodziców, młodzi widzą, że nadmiar obowiązków nie zawsze prowadzi do lepszego życia. Dlatego stawiają na unikanie wypalenia zawodowego oraz dbanie o relacje i zdrowie psychiczne – tłumaczy Magdalena Pilarska, menadżerka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Banku BNP Paribas.

Głównym elementem kampanii „Stereotypy nie pracują” jest klip wideo, który pozwala obalić stereotypy dotyczące przedstawicieli GenZ, a także skonfrontować się z nimi najmłodszemu pokoleniu obecnemu na rynku pracy. Co więcej, młodzi dostali również szansę na opowiedzenie własnej wersji tej historii i przekonanie się, jakie możliwości rozwoju kariery daje praca w banku.

Elementy akcji „Stereotypy nie pracują” można znaleźć w mediach społecznościowych: na Instagramie, Facebooku, YouTubie i TikToku, na stronie internetowej banku BNP Paribas oraz u wydawców branżowych.

Za ideę kreatywną odpowiada agencja Garden of Words, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Havas Media.

Zdjęcie główne: YouTube

PS Głos pokolenia Zet w najnowszej kampanii OLX Praca