fot. FajneKonkursy.pl
Rodzina d’Oro Tenedoros do złudzenia przypomina te, dobrze znane z brazylijskich i kolumbijskich telenowel. Pomiędzy poszczególnymi członkami klanu wciąż iskrzy, a na czele stoi Padre Juan — głowa familii. I choć mogłoby się wydawać, że to gotowy przepis na kolejny format telewizyjny, to jednak… promocja sieci sklepów Stokrotka!
Zobacz również
Tiktokowa telenowela „Casa Mesa” to niespełna dwuminutowe odcinki, w których stopniowo poznajemy sieć intryg tkaną misternie przez poszczególnych bohaterów. Kolejne epizody publikowane są w sieci regularnie, a pod video nie brakuje entuzjastycznych komentarzy widzów.
@sklepy.stokrotka#Telenowela Casa Mesa odcinek 1! W posiadłości familii d’Oro Tenedoros Padre Juan przebudza się po rzekomej chorobie. Razem z Madre Marią, Hija Rosą, kamerdynerem Ricardo i Abuelą Juanitą podziwiają rodzinny skarb < :fork_and_knife:, aż tu nagle… Obejrzyj do końca. :eyes: Co będzie dalej? Zanim zobaczysz nowy odcinek (już 30 października), poznaj zasady akcji lojalnościowej Casa Mesa. :knife_fork_plate: Do zdobycia są sztućce z hiszpańskim temperamentem: :green_heart: rób zakupy w Stokrotce (od 19.10.2023 r. do 21.02.2024 r.) :green_heart: za każde wydane 35 zł otrzymasz 1 znaczek :green_heart: uzbieraj odpowiednią liczbę znaczków :green_heart: kup wybrany produkt Casa Mesa nawet za 0,99 zł! Szczegółowy regulamin pod linkiem, w BIO. #stokrotka#sklepystokrotka#serial#casamesa#zakupy♬ dźwięk oryginalny – Stokrotka
Program lojalnościowy – stwórz własną posiadłość Casa Mesa
W ten niecodzienny sposób Stokrotka chce zachęcić konsumentów do robienia zakupów i zbierania naklejek dających dostęp do promocyjnych produktów sklepu. Zasady akcji są następujące:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
-
w dn. 19.10.2023 – 21.02.2024 r. należy zrobić zakupy za minimum 35 zł
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
każde wydane 35 zł to jedna naklejka
-
określona ilość znaczków to dostęp do wybranego produktu z linii Casa Mesa za 0,99 zł.
Do zdobycia są komplety eleganckich sztućców, a dodatkowe naklejki można zdobyć, kupując określone w regulaminie kampanii produkty.
Stokrotka rozkręca się na TikToku
W sumie tiktokowe konto sieci sklepów Stokrotka obserwuje niemal 60 tysięcy osób. To oczywiście niejedyna firma, która swoje działania reklamuje na tej platformie, jednak sposób promocji nawiązujący do formatu telenoweli z pewnością przykuwa uwagę. Hasłem marki są słowa: „Przyjemność na uwadze mamy” i rzeczywiście, krótkie filmiki publikowane regularnie w internecie zdobywają każdorazowo po kilkaset tysięcy wyświetleń. Czy inne sklepu pójdą tropem wytyczonym przez Stokrotkę i również spróbują podbić TikToka? Na ten moment próbuje tego dokonać m.in. Biedronka, której konto obserwuje pond 325 tys. osób na co dzień mających dostęp na przykład do treści tworzonych z udziałem ekspertów i influencerów.
PS Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową
„Dobre miejsce” to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach.
PS2 TikTok uruchamia własny e-sklep. Chce konkurować z Amazonem czy Shein
Sklep internetowy ma zostać uruchomiony w sierpniu. Początkowo będzie działał jedynie w Stanach Zjednoczonych. Towar zostanie wyprodukowany w Chinach.