Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Świąteczna hipnoza przypomina o dziecięcej radości

Świąteczna hipnoza przypomina o dziecięcej radości
Dzieciom święta kojarzą się z prezentami, zapachem pieczonego piernika, ubieraniem choinki i rodzinną atmosferą. Czy dorośli też święta kojarzą z samą radością?
O autorze
0 min czytania 2016-12-22

Przed świętami Chris Jones, hipnotyzer, spotyka się z dorosłymi i przeprowadza z nimi wywiady o wspomnieniach z dzieciństwa. Po umieszczeniu ich w transie przeżywają swoje najpiękniejsze, świąteczne wspomnienia. 

Biorący udział w hipnozie, oglądając swoje zachowanie, widzą siebie z dzieciństwa, jedni ze wzruszenia przecierają łzy, inni do łez się śmieją. Jednak w świątecznej hipnozie chodzi o to, aby pamiętać, że „każdy powinien czuć się jak dziecko w Boże Narodzenie. Być szczęśliwym i wypoczywać”. I chociaż to prawdopodobnie jest już banał, ale każdy z nas gdzieś w głębi serca nie wyrósł z bożonarodzeniowej radości.

PS Inny przykład wykorzystanie hipnozy w reklamie

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj