W spocie zatytułowanym „The Handmade Gift” przedstawiona jest historia małej dziewczynki, która przygotowuje ręcznie zrobione prezenty dla całej rodziny – nawet dla swojego ulubionego misia. Okazuje się, że bohaterka spotu uszyła dla swojego pluszaka materiałową maskę, która miałaby chronić go przed smogiem.
Spot organizacji Geenpeace miał na celu zwrócenie uwagi, że ani szalik, ani nawet maska nie ochroni nas w stu procentach przed smogiem. Jedynym wyjściem jest przeciwdziałanie zanieczyszczeniu powietrza, które z dnia na dzień jest coraz gorsze.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja 84.Paris.
PS
W trosce o zdrowszą przyszłość znani Polacy zaangażowali się w kampanię antysmogową „Pierwsza Doba bez Smogu”, której organizatorami której są Global Compact Network Poland oraz Grupa Walk. Akcja ma być impulsem do wzbudzenia zainteresowania i działania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG”, realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, na ulice Katowic wyjechał wyjątkowy, antysmogowy tramwaj.
PS3
Na początku października br. Aviva wystartowała z kampanią „Wiem, czym oddycham”, mającą na celu edukację i przeciwdziałanie zanieczyszczaniu powietrza. W ramach akcji w Warszawie ustawiono ogromny billboard pochłaniający smog i zanieczyszczeniawytwarzane przez prawie 100 tys. samochodów rocznie.