
09.09.2024
Wojtek Walczak dołącza do agencji Przestrzeń jako Chief Strategy Officer
09.09.2024
Wojtek Walczak dołącza do agencji Przestrzeń jako Chief Strategy Officer
26.06.2023
Przestrzeń i Wyraz tworzą nową strategię komunikacji i branding dla marki BOBO FRUT
26.04.2023
Przestrzeń i Polot dołączają do SAR
03.01.2023
Krystian Wojtkowski awansuje w strukturach agencji Przestrzeń
23.12.2022
Maszyny paczkowe w Poznaniu stają się „zbyt widoczne”. Miasto wprowadza regulacje
21.12.2022
Maria Gościniak awansuje na senior art directorkę w agencji Przestrzeń
10.11.2022
Anna Dzierżek przechodzi z Samsunga do Przestrzeni na stanowisko business development directora
10.10.2022
Mateusz Ciećwierski awansuje na stanowisko chief operating officer Grupy Przestrzeń
19.07.2022
Przestrzeń wygrywa obsługę marki Semilac
20.06.2022
Jakub Laskus (Bites): Energia panująca w CHPTR z całą pewnością sprzyja kreatywności
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka