
02.12.2024
Finał Black Sales Weeks w Komfort. Satysfakcjonujące zakończenie kampanii
02.12.2024
Finał Black Sales Weeks w Komfort. Satysfakcjonujące zakończenie kampanii
29.11.2024
Black Friday – jak kupują Polacy i jakie mechanizmy promocyjne na nich działają
29.11.2024
(anty)Black Friday – prawdziwy manifest czy marketingowa kalkulacja?
27.11.2024
Black Friday 2024: narzędzia AI, content, e-mail i SEO w promocyjnych cenach, czyli oferty dla marketerów i e-commerce [PRZEGLĄD]
27.11.2024
The Ordinary sprzeciwia się szaleństwu zakupowemu i pokazuje prawdę o promocjach w Black Friday
26.11.2024
Jak przygotować sklep internetowy do Black Friday i nie narazić się na kary i kontrole UOKIK? 3 wskazówki od radcy prawnego
25.11.2024
SMSAPI: „Black Friday przez pokolenia” [BADANIE]
18.11.2024
Ponad 6,5 mln allegrowiczów skorzystało z Black Weeks 2023 [BADANIE]
14.11.2024
PMR: Plany zakupowe Polaków na Black Friday 2024 [BADANIE]
24.11.2023
Prywatność w promocji na Black Friday. Nawet 86% zniżki i 3 miesiące gratis na Surfshark VPN!
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]