Pressroom Many Mornings i Zespół Kolorowych Skarpetek razem w kampanii na rzecz integracji społecznej osób z Zespołem Downa 19.03.2021 Pressroom Kampania akcja Zespół Downa Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Kampania Branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa w ramach kampanii „Zespół Kolorowych Skarpetek” 18.03.2021 kampania społeczna branża marketingowa Kampania Inicjatywa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty 22.06.2020 Kampania Projekt Inicjatywa Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom #ZespolKolorowychSkarpetek – ruszyła druga ogólnopolska kampania społeczna z okazji światowego dnia zespołu Downa 18.03.2020 Pressroom spot Kampania akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania „Nie jestem z innej bajki” – osoby z zespołem Downa jako bohaterowie znanych bajek w projekcie z ważnym przekazem 20.08.2019 kampania społeczna bajka Kampania akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania #zespolkolorowychskarpetek – w ramach światowego dnia osób z zespołem Downa załóż kolorowe skarpetki nie do pary 21.03.2019 Pressroom kampania społeczna OMD kampania edukacyjna Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki 15.01.2019 marka Kampania Suszonka Zespół Downa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampanie społeczne "Etykiety są na ubrania, nie na dzieci", czyli niepełnosprawność w nowej kampanii River Island 16.03.2018 kampanie społeczne Kampania Zespół Downa River Island Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampanie społeczne Tylko nie “sorry”... Kampania, która nie krzyczy, a edukuje w ważnej kwestii społecznej 08.12.2017 kampanie społeczne spot Społeczeństwo Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Reklama dnia Reklama dnia: Kto by nie chciał być masowany przez kota? 20.03.2017 akcja charytatywna spot kreacja Reklama dnia Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Kampania, która nie krzyczy “kup mnie!” 02.12.2016 dzieci Historia Kampania Zespół Downa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania