 
                    16.10.2025
„Profilaktyka to nie ściema” – NFZ rapuje dla zdrowia
 
                    16.10.2025
„Profilaktyka to nie ściema” – NFZ rapuje dla zdrowia
 
                    13.05.2025
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
 
                    29.01.2025
„The Routine Effect”: szwedzka marka sportowa zrealizowała 10-tygodniową kampanię, która prezentuje korzyści z biegania
 
                    12.12.2024
„Sportkrastynacja”: MultiSport w kampanii edukacyjnej i raporcie zwraca uwagę na to, jak (nie)ćwiczą Polacy
 
                    08.02.2024
„Muzeum Wymarłej Mobilności” – kampania ostrzegająca przed skutkami braku ruchu
 
                    26.01.2024
Szymon Marciniak ambasadorem izotoników DrWitt
 
                    03.01.2024
Strava i Chipotle zachęcają: biegaj, spalaj kalorie i odbieraj smakowite posiłki
 
                    01.08.2023
Isotonic Drink od DrWitt
 
                    24.07.2023
Rowerem na ślub, pogrzeb i…na porodówkę? Przewrotna kampania społeczna, która paradoksalnie nie zachęca do jazdy na rowerze
 
                    23.11.2021
Nike skupia się na zdrowiu psychicznym, tworząc program Mind Sets
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie