06.03.2024
Bartłomiej Kamiński w roli head of Mediaplus International w strukturach Group One
06.03.2024
Bartłomiej Kamiński w roli head of Mediaplus International w strukturach Group One
08.12.2023
Mediaplus lanchuje nowy w pełni elektryczny model BMW i5
26.04.2023
Mediaplus i SalesTube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring
02.03.2023
Mediaplus będzie odpowiedzialne za koordynację działań mediowych offline na polskim rynku dla marki C&A
18.05.2022
Nowa kampania marki Kenwood z udziałem Anny Starmach
15.03.2022
Katarzyna Łukasiewicz nową communication director w Mediaplus
27.01.2022
Kampania marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
18.01.2022
Kampania Crypto.com z Mattem Damonem
21.12.2021
Mediaplus rozpoczyna współpracę z MOWI
26.08.2021
Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero