Content marketing Branded content, czyli szansa na idealny kontekst dla marki 26.07.2022 marka wideo komunikacja Content Marketing Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Dzieci podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim 11.04.2022 Pressroom wideo tv ALDI Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Świat pełen Niespodzianek” – fabularny film familijny marki KINDER Niespodzianka i Telewizji Polsat 08.12.2021 Pressroom film Polsat Ferrero Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker wspiera IKEA przy „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” – jednym z największych projektów branded content w polskiej telewizji 03.02.2021 Pressroom Ikea Kampania branded content Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Papaya Films z branded content dla VANS 22.06.2020 Pressroom marka Kampania Projekt Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla marki Coca-Cola 02.08.2019 Pressroom Coca-Cola branded content Martin Stankiewicz Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded contentową „Porozmawiajmy o samochodach” 07.05.2019 Pressroom Artegence Volkswagen Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Co łączy Red Bull, Sokołów i Jana Niezbędnego? Pyszności i 18,5 miliona zasięgu dla największych marek w kraju 15.02.2019 marketing Artykuł sponsorowany branded content Pyszności Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Biuro Reklamy TVP: Wydatki na lokowanie produktu i branded content wyniosły 92,5 mln zł w 2017 r. i wzrosną w 2018 r. 07.11.2018 Pressroom raport TVP lokowanie produktu Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Skąd brać energię? Krzysztof Gonciarz odkrywa uroki Podlasia i promuje jogurt Skyr z Piątnicy 30.09.2018 wideo Podlasie Suszonka OSM Piątnica Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Event marketing #OdKulis: Męskie Granie 2018 26.09.2018 event marketing muzyka Żywiec Męskie granie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Marcin Kobylecki tworzy studio kreatywne Tengent 25.07.2018 Pressroom branded content Tengent studio kreatywne Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Piotr Kujda (high&): Muzyka jest jednym z najbardziej naturalnych i efektywnych narzędzi, które marki mogą wykorzystywać do docierania do swoich odbiorców i wchodzenia w interakcje z nimi 22.03.2018 marketing marka Wywiad branding Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Piotr Kujda tworzy agencję marketingu muzycznego high&, której pierwszym klientem zostaje marka PUMA 14.02.2018 Pressroom marketing muzyka agencja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Komunikacja Lepszy sposób komunikacji, czyli jak marka może angażować się w świat nowych konsumentów 24.10.2017 marka YouTube komunikacja współpraca Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Rusza pierwsza edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 18.10.2017 Pressroom Konkurs komunikacja reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania