 
                    02.04.2025
„Zobacz osobę”: kampania społeczna, która zwraca uwagę na zjawisko oceniania i stereotypizacji
 
                    02.04.2025
„Zobacz osobę”: kampania społeczna, która zwraca uwagę na zjawisko oceniania i stereotypizacji
 
                    04.02.2025
Fundacja Rak’n’Roll oraz Zwrotnik Raka chcą, by „Światowy Dzień Walki z Rakiem” zmienić na „Światowy Dzień Raka”
 
                    07.01.2025
Główny chirurg USA apeluje o wprowadzenie nowych etykiet ostrzegawczych na napojach alkoholowych
 
                    04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
 
                    29.11.2022
Ogólnopolska zbiórka Siepomaga.pl dla dzieci z SMA, które nie zakwalifikowały się do refundacji terapii genowej Zolgesmą
 
                    24.11.2022
Krajowe Centrum ds. AIDS ruszyło z kampanią społeczną #jedynytakitest
 
                    16.09.2022
AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19
 
                    06.05.2022
„Jesteśmy różni, łączy nas Fabry” – kampania szerząca świadomość na temat rzadkiej choroby
 
                    31.08.2021
Społeczna kampania edukacyjna Złota Wstążka w walce z białaczką u dzieci
 
                    19.08.2021
„Lepiej działać niż omijać temat rakiem” – kampania Nationale-Nederlanden zachęca do zabezpieczenia się na wypadek choroby
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie