
5 dni temu
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
5 dni temu
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
09.07.2025
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
08.07.2025
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
08.07.2025
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
08.07.2025
Jak humanizować treści AI [PORADNIK]
07.07.2025
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
04.07.2025
Viva Technology 2025: 7 obserwacji ze święta technologii w Paryżu [RELACJA]
01.07.2025
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
30.06.2025
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
27.06.2025
SEO umarło, niech żyje GEO! Rewolucja w wyszukiwarkach, na którą musisz się przygotować
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce