30.10.2023
Mentos rozpoczyna współpracę z SBM. Firma została partnerem trasy koncertowej braci Kacperczyk
30.10.2023
Mentos rozpoczyna współpracę z SBM. Firma została partnerem trasy koncertowej braci Kacperczyk
20.09.2023
Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
15.09.2023
Dokument z udziałem braci Kacperczyk pod mecenatem ING już dostępny
08.09.2023
FoodCare i raper Jacuś z nowym utworem „Brokatowa sukienka” z kampanii FRUGO Energy – BeFrr!
07.09.2023
Nowy teledysk PRO8L3Mu powstał we współpracy z Betclic i Papaya New Directors
22.08.2023
Betclic Partnerem SBM FFestival. Marka zaprasza do specjalnej strefy na bitwę raperską
27.06.2023
Httpool Polska wspiera markę Lech w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
21.04.2023
newonce otwiera treści, ale nie rezygnuje z subskrypcji
04.04.2023
Rap na winylach od kultowego Budweisera
21.02.2023
Tede i Wege Gang by Rebel Tang wypuszczają specjalne wersje wegańskich burgerów
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia