
26.08.2024
Dolce & Gabbana wprowadza do oferty perfumy dla psów
26.08.2024
Dolce & Gabbana wprowadza do oferty perfumy dla psów
14.08.2024
Perfumy o zapachu majonezu Hellmann’s – propozycja od gwiazdy NFL
06.03.2024
Polacy i Polki są gotowi na opakowania uzupełniające [badanie]
20.10.2023
Wavemaker dla L’Oreal – kampania launchowa nowego zapachu YSL
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
21.04.2023
Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
08.12.2022
Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
30.09.2022
Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Mood Scent Bar
13.06.2022
Rośnie sprzedaż perfum Dior Sauvage promowanych przez Johnny’ego Deppa
10.12.2021
Mikołaj Roznerski i Adriana Kalska ambasadorami nowej kolekcji marki Miraculum
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”