
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
16.12.2024
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”: Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin ruszyły z kampanią na rzecz osób z niepełnosprawnościami
01.03.2024
IKEA Kraków ponownie łączy siły z Centrum Wielokulturowym
02.10.2023
BEYOND LABELS – Twoja unikalność jest Twoją siłą
28.08.2023
Powstała agencja marketingowa Priders.pl
17.07.2023
Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Weź udział w badaniu Diversity IN Check Creative
29.06.2023
Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
16.06.2023
Maliny, Kosmotiara i AI – bajka od Huawei będzie inspirować dziewczynki do rozwijania pasji w świecie IT
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]