Wywiad Katarzyna Trawińska (Prouvé): Na rynku są firmy MLM, w których działają przede wszystkim kobiety 04.04.2022 Wywiad kosmetyki Kobieta w biznesie branża beauty Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Kampania Olay stworzyło opakowanie kremu dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 16.11.2021 Olay kosmetyki Kampania Opakowania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Marka tołpa. z oficjalnym sklepem na Allegro 02.11.2021 Pressroom Allegro kosmetyki Marketplace Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom FOREO wypuszcza edycję limitowaną kultowej szczoteczki LUNA 3 06.10.2021 Pressroom branża beauty LGBT+ Foreo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-sport Marki men care w świecie gamingu 16.09.2021 kosmetyki Beauty e-sport Gaming Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Nowy program beauty w TVN Style sponsorowany przez Nutridome 13.09.2021 Pressroom kobiety program telewizyjny telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-sport Beauty w gamingu? To działa! 07.09.2021 moda fashion Beauty e-sport Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Kampania Sephora tworzy kampanię „Black Beauty”, aby wspierać i celebrować czarne piękno 01.09.2021 kosmetyki Społeczeństwo Kampania branża beauty Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowy raport o urodzie w sieci – trendy kosmetyczne, influencerzy, hashtagi 03.08.2021 Pressroom influencerzy uroda branża beauty Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom GfK: Błękitny ocean w branży kosmetycznej. Polacy coraz częściej sięgają po produkty ekologiczne 26.07.2021 Pressroom Polska kosmetyki GfK Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą [raport] 19.03.2021 Pressroom E-commerce K2 raport Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Budowanie wizerunku marki: Lustré 11.02.2021 marketing marka branding wizerunek Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Nowa odsłona wizualna kosmetyków naturalnych Creamy 12.10.2020 Pressroom marka wizerunek kosmetyki Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Versum i Pracuj.pl wspierają razem branżę hair&beauty 06.07.2020 Pressroom Pracuj.pl branża beauty Versum Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-commerce Efekt szminki zredefiniowany przez COVID-19 02.06.2020 E-commerce konsumenci zakupy branża marketingowa Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Tarcza Beauty – propozycja środowiska kosmetyczno-fryzjerskiego dla MR 04.05.2020 Pressroom branża beauty koronawirus Tarcza Beauty Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania