2 dni temu
„Alicja w krainie mam”: sztuczna inteligencja pomaga uwrażliwiać Polki na temat depresji poporodowej
2 dni temu
„Alicja w krainie mam”: sztuczna inteligencja pomaga uwrażliwiać Polki na temat depresji poporodowej
23.02.2024
Rusza kampania „Ryzykanci” dotycząca depresji wśród mężczyzn. Wśród uczestników Michał Szpak, Adam Małysz i Łukasz Piszczek
22.02.2024
Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”
04.05.2022
Nowa kampania marki Dove porusza temat depresji poporodowej
23.02.2022
Reserved i Fundacja Itaka w akcji charytatywnej na rzecz walki z psychicznymi skutkami pandemii
23.02.2022
Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją – kampania społeczna na warszawskich autobusach
08.09.2021
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce apeluje o poprawę opieki psychologicznej i psychiatrycznej dzieci
16.10.2020
#OdKulis: Akcja „Stop Depresji” marki Tatuum i Fundacji Itaka
23.09.2020
Tatuum i Fundacja Itaka we wspólnej akcji walczą z depresją
25.08.2020
Wystartowała nowa odsłona kampanii na temat depresji – „Naucz się mówić do osób chorych na depresję”
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców