Programmatic Brand safety – czyli jak zapewnić bezpieczeństwo marce 11.04.2022 marka reklama digital Programmatic Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Programmatic Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena 19.01.2022 PHD Media Direction Volkswagen digital Programmatic Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Programmatic Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette 11.10.2021 targetowanie Value Media In-Image reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Programmatic Hybrid Allergy – innowacyjne targetowanie na poziom alergenów środowiskowych 28.04.2021 targetowanie reklama digital Programmatic Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Spółka Hybrid.ai inwestuje w nowy projekt AR: MyFace.ar 14.04.2021 Pressroom AR technologia VOX Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Największym sukcesem było podwojenie przychodów rok do roku mimo trwającej pandemii. Hybrid.ai i VOX podsumowują 2020 rok 19.01.2021 marka Podsumowanie roku Programmatic VOX Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Programmatic Hybrid Air – pierwsze testy nowej technologii targetowania reklam na obszary z wybranym poziomem zanieczyszczenia powietrza 13.01.2021 mobile targetowanie In-Image reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Programmatic Technologia Hybrid TV Sync w kampaniach parentingowych dla marek Nestlé 17.11.2020 wideo reklama telewizja technologia Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Nowy startup Hybe.io wesprze deweloperów aplikacji mobilnych w działaniach programmatic 15.10.2020 Pressroom Programmatic DSP hybrid.ai Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę" od Sigma BIS 28.09.2020 Reklama internetowa In-Image Programmatic VOX Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Vox i Adrino rozpoczynają współpracę w Polsce i regionach CEE 17.07.2020 Pressroom adrino Programmatic VOX Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Programmatic zasilany danymi 15.06.2020 In-Image reklama telewizja Dane Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Programmatic Hybrid TV Sync – idealny format reklamowy w czasie narodowej kwarantanny domowej 23.03.2020 mobile reklama telewizja Programmatic Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Adam Iwinski awansuje na stanowisko CEO Hybrid Poland i AstraOne 09.03.2020 Pressroom zespół CEO hybrid.ai Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic In-Image Ads – nowy format reklamowy efektywny w każdej branży 05.03.2020 In-Image reklama Programmatic hybrid.ai Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Reklama Hybrid.ai – innowacyjne rozwiązanie w obszarze adtech 21.11.2019 marketing reklama digital Programmatic Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania