![Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/02/41047_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    08.02.2023
Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]
![Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/02/41047_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    08.02.2023
Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]
 
                    07.02.2023
Innowacyjne targetowanie kontekstowe od Semantica 360° pomoże Ci zwiększyć efektywność kampanii digitalowych dzięki AI
 
                    04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
 
                    22.07.2022
Triggery w kampaniach digitalowych – zmniejsz koszt i zwiększ efektywność prowadzonej komunikacji
 
                    11.04.2022
Brand safety – czyli jak zapewnić bezpieczeństwo marce
 
                    19.01.2022
Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena
 
                    11.10.2021
Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette
 
                    28.04.2021
Hybrid Allergy – innowacyjne targetowanie na poziom alergenów środowiskowych
 
                    14.04.2021
Spółka Hybrid.ai inwestuje w nowy projekt AR: MyFace.ar
 
                    19.01.2021
Największym sukcesem było podwojenie przychodów rok do roku mimo trwającej pandemii. Hybrid.ai i VOX podsumowują 2020 rok
dzisiaj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
wczoraj
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
wczoraj
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
wczoraj
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
wczoraj
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie