
29.11.2022
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)
29.11.2022
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)
13.10.2022
Polskie Ministerstwo Klimatu i Środowiska rozpoczyna kampanię dotyczącą oszczędzania energii. Jak inne kraje edukują w tym obszarze?
02.02.2022
Gdańsk w nowej kampanii społecznej przekonuje, że jest „miastem równości” i walczy z dyskryminacją
26.01.2022
„Patrz w górę!” – kampania społeczna na rzecz ptaków zagrożonych wyginięciem
12.11.2021
Czy oglądanie kominka na YouTube’ie może być pożyteczne? Dzięki tej akcji można pomóc bezdomnym
05.11.2021
„Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość” – Bedoes we wspólnym performance z marką Porsche
07.09.2021
Makłowicz, body positive i ćwiczenia dla ciężarnych. Tak wyglądają kampanie, w których promuje się aktywność fizyczną
05.08.2021
Światowe zabytki jako piersi w kampanii Różowej Wstążki
03.08.2021
Alibaba Group, WWF i F5 Shanghai wspólnie przeciwko zanieczyszczaniu środowiska maseczkami medycznymi
14.07.2021
Paryż oświetla ulice billboardami dla większego bezpieczeństwa kobiet
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka