![YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction [RANKING]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/Wskaznik-satisfaction_cover-142x0-c-default.png)
02.07.2024
YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction [RANKING]
02.07.2024
YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction [RANKING]
08.05.2024
TOP 10 Retail Brands 2023: najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce [RANKING]
07.03.2023
Barometr Retail: aplikacja mobilna to najszybciej rosnący kanał sprzedaży
18.11.2021
Wyniki BLIX AWARDS w kategorii „Gazetka Roku”
26.02.2021
Ranking sieci handlowych Listonic – które marki Polacy wybierali najczęściej w 2020 roku?
04.02.2021
Marki własne Lidla i Biedronki wygrywają w kategorii non-food
14.12.2020
UOKiK: Ponad 723 mln złotych kary dla Biedronki za wykorzystywanie przewagi kontraktowej
14.12.2020
„Jesteśmy wdzięczni”: Lidl dziękuje swoim pracownikom w nowej kampanii
14.12.2020
Clear Communication Group z raportem o komunikacji sieci handlowych
15.10.2020
Wyniki BLIX AWARDS: Polacy zdecydowali, które sieci handlowe mają najlepsze promocje
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]