27.12.2023
Marcin Łukasik (Studio PLAC): My po prostu lubimy audio!
27.12.2023
Marcin Łukasik (Studio PLAC): My po prostu lubimy audio!
03.11.2023
Michał Kanarkiewicz: W biznesie warto myśleć o tym, do czego końcowo zmierzamy
18.10.2023
Michał Dunin: „Dostęp do technologii dynamicznej produkcji contentu jest w mojej opinii absolutnie kluczowy dla agencji” (PODCAST)
06.10.2023
Samochód w subskrypcji? Jak dziś wygląda proces wyboru nowego auta | Piotr Wójcik, ARVAL [podcast]
28.09.2023
Spotify przetłumaczy podcasty na różne języki. Wykorzysta do tego sztuczną inteligencję
14.08.2023
Michał Leszczyński (GetResponse): E-mail marketing przeżywa obecnie renesans (podcast)
01.08.2023
Agnieszka Pleti, Aleksandra Lisowska, Bartek Budnicki, Jacek Przybylski: Warto jest patrzeć na to, jakie potrzeby ma otoczenie (PODCAST)
20.07.2023
MACIEJ SZNITOWSKI: Rebranding nie jest czymś, czego powinniśmy się bać
17.07.2023
ALINA SZTOCH: W marketingu chodzi tak naprawdę o propozycję wartości
12.07.2023
MAGDALENA URBANIAK: Branża rolna potrzebuje osób, które wyjdą poza schematy
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia