
17.04.2025
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
17.04.2025
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
10.04.2025
#LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję
03.04.2025
Influencer marketing pod lupą UOKiK [Q&A]
31.03.2025
CERT Polska: Meta niedostatecznie realizuje postawione postulaty
24.03.2025
Meta wycofuje skargi na decyzję UODO ws. fałszywych reklam z Rafałem Brzoską i Omeną Mensah
24.03.2025
Obowiązek założenia konta przy zakupach online zgodny z RODO
03.03.2025
„Is This What We Want?”: ponad 1000 brytyjskich artystów nagrało płytę pełną ciszy w proteście przeciwko AI
27.02.2025
#NMInsights UNICEF: Różne postrzeganie szczęścia przez dzieci i dorosłych [RAPORT]
12.02.2025
Ministerstwo Zdrowia domaga się m.in. zakazu sprzedaży alkoholu w „wielosztukach”
03.02.2025
USA chce chronić niektóre dzieła stworzone z AI
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu