
28.06.2023
Bank BNP Paribas wystartował z polską odsłoną globalnej kampanii #UnexpectedJobs
28.06.2023
Bank BNP Paribas wystartował z polską odsłoną globalnej kampanii #UnexpectedJobs
14.06.2023
Nestea z nową platformą komunikacji
23.05.2023
Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem
19.05.2023
Wystartowała kampania promująca nową markę Tymbark Just Plants
17.02.2023
Tymbark promuje „Tymbarkowanie”, czyli celebrowanie wspólnych posiłków
15.12.2022
Paulina Olszak obejmuje stanowisko account supervisor w Publicis Worldwide Poland
12.10.2022
Joanna Karwowska-Koza na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland
11.10.2022
Milion biletów w super cenach w promocji PKP Intercity
08.09.2022
Agnieszka Dębicka objęła stanowisko innovations & business solutions director w Publicis Worldwide Poland
05.09.2022
Publicis Worldwide Poland wygrywa przetarg PKP Intercity
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media