
20.03.2025
Unilever zmniejszył koszty produkcji treści o 50% dzięki AI i technologii Digital Twin
20.03.2025
Unilever zmniejszył koszty produkcji treści o 50% dzięki AI i technologii Digital Twin
31.10.2024
Kocie wampirki i psie upiorki – wrocławskie schronisko w halloweenowym stylu zachęca do adopcji zwierząt
03.09.2024
[Mind]Ography: Instax™ we współpracy z naukowcami tworzy urządzenie, które drukuje wspomnienia
23.05.2024
„Picture of Health”: Annie Leibovitz sfotografowała parasportowców, aby ukazać różne oblicza zdrowia
14.08.2023
Rusza kolejna edycja projektu STREET MEET WARSAW BY PUMA
04.08.2023
Zdjęcia jako element strategii biznesowej marki. Dlaczego są kluczowe w komunikacji?
05.06.2023
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
15.05.2023
Chwytaj, ciesz się i dziel się chwilą – Answear startuje z drugą edycją popularnego konkursu CatchTHEmoment
27.01.2023
IKEA ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
30.11.2022
Huawei ogłosił laureatów polskiej edycji Next Image Awards 2022
wczoraj
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
wczoraj
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”
wczoraj
Łukasz Kaszuba dyrektorem marketingu Sokołów S.A.
2 dni temu
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
2 dni temu
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności