
02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
05.07.2023
Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka. Kontekstowa kampania na ekranach DOOH
06.12.2018
Plus wdrożył we Wrocławiu nowatorską usługę geolokalizacji połączeń na numery alarmowe
24.10.2017
Spicy Mobile bada przemieszczanie się użytkowników smartfonów
31.05.2016
Proximity marketing – jak robić to dobrze? Przykłady
16.12.2015
3 trendy w personalizacji marketingu w sieci
24.03.2014
Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym
07.10.2013
Witold Kempa (Netizens): pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności
27.06.2013
Poznaj Warszawę z czasów PRL w serwisie Foursquare
08.04.2013
Retail in mobile – narzędzia marketingu mobilnego wykorzystywane przez hipermarkety 1/2
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]