
13.01.2025
Social media marketing na przełomie 2024/2025
13.01.2025
Social media marketing na przełomie 2024/2025
27.01.2023
Dzieciaki organizują msze w Robloxie. Reklamy promujące zabijanie dzieci? Facebook je zaakceptował
28.11.2022
Użytkownik zablokuje każdą Twoją reklamę. Jak działają blokery reklam? Zapisz się na webinar!
20.06.2022
Anita Włodarczyk ściga włamywaczy w butach adidasa, a Diorowi rośnie sprzedaż przez Deppa (podcast)
27.05.2022
RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)
05.05.2022
Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas
08.04.2022
Czy Metaverse i Mark Zuckerberg uratują pół Ziemi? #TRENDBOOK (podcast)
15.02.2022
Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast)
08.02.2022
Monika Czaplicka: Nasze prawo autorskie nie przystaje do internetowej rzeczywistości (podcast)
20.01.2022
Anna Ledwoń-Blacha: Social media są jak nóż – przez nieuwagę możesz obciąć sobie palec
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]