
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
03.06.2024
Wojciech Bogusz wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
12.04.2024
Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group
15.09.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
13.07.2023
„Tworzymy więzi, które mają znaczenie” – Kompania Piwowarska opublikowała Raport zrównoważonego rozwoju 2022
05.07.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
17.05.2023
Branża piwowarska zwiększa aktywność przed Majówką
24.01.2023
Czesław Mozil promuje konkurs „Kozel Mix”
17.01.2023
Startuje ósma edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry”
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu