
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
03.06.2024
Wojciech Bogusz wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
12.04.2024
Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group
15.09.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
13.07.2023
„Tworzymy więzi, które mają znaczenie” – Kompania Piwowarska opublikowała Raport zrównoważonego rozwoju 2022
05.07.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
17.05.2023
Branża piwowarska zwiększa aktywność przed Majówką
24.01.2023
Czesław Mozil promuje konkurs „Kozel Mix”
17.01.2023
Startuje ósma edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry”
dzisiaj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]