21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
27.10.2023
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Znamy wyniki 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”
28.09.2023
Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę
08.03.2023
Przychody największych na świecie detalistów wzrosły o 8,5 proc.
24.01.2023
Deloitte: Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi [raport]
21.09.2022
W 2021 r. liczba transakcji fuzji i przejęć w branży osobistych dóbr luksusowych wzrosła o 22 p.p. względem poprzedniego roku
09.09.2022
W 2021 r. firmy z branży mody i dóbr luksusowych osiągnęły 19-proc. wzrost przychodów r/r [raport]
12.04.2022
Deloitte: Prawie 1/3 Polaków nie zdaje sobie sprawy z faktu posiadania subskrypcji [raport]
07.04.2022
Digitalizacja i zrównoważony rozwój napędzają inwestycje w branży dóbr luksusowych
30.11.2021
Prawie dwie trzecie konsumentów preferuje marki dostrzegające problem nierówności społecznych
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców