
29.08.2023
Gliss zaprasza do udziału w akcji „Pielęgnuj swoją siłę”
29.08.2023
Gliss zaprasza do udziału w akcji „Pielęgnuj swoją siłę”
25.07.2023
Social Lama z działaniami pro bono dla Fundacji Nasza Ziemia
22.06.2023
Dzień 3. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023
30.05.2023
Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW stworzyli wobler, który bada polskie rzeki
17.05.2023
Startuje III edycja programu „W zasięgu sportu” Fundacji 4F Pomaga
19.04.2023
SOFTSWISS mocno stawia na wspieranie celów charytatywnych
19.04.2023
Umieram, ale jestem szczęśliwy
13.04.2023
Ważna misja ukryta w kampanii „To nie BIDUL. To człowiek bogaty w talenty”
11.04.2023
Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole): Zwrócenie uwagi na problem nadmiaru plastiku poprzez niestandardowe działania było naszą receptą na sukces
30.03.2023
Znamy zwycięzców 3. edycji Huawei Startup Challenge
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce