06.03.2023
Influencer marketing vs celebrity endorsement. Jak efektywnie współpracować z influencerami? (podcast)
06.03.2023
Influencer marketing vs celebrity endorsement. Jak efektywnie współpracować z influencerami? (podcast)
27.01.2023
Dzieciaki organizują msze w Robloxie. Reklamy promujące zabijanie dzieci? Facebook je zaakceptował
10.01.2023
Koniec z lekarzami w reklamach. E-commercy nie radzą sobie z Omnibusem? (podcast)
23.12.2022
Podsumowujemy kampanie marketingowe 2022 r. Jakie najbardziej zapadły nam w pamięć? (PODCAST)
29.11.2022
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – jak powstają kreatywne kampanie? (podcast)
15.11.2022
Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii
25.10.2022
Kaminski i McDonald’s – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)
05.10.2022
Dlaczego wpadka Borysa Szyca jest pocieszna? Hummel sprzeciwia się Katarowi (podcast)
12.09.2022
Ukraińscy hakerzy przechytrzyli Rosjan, a Instagram doczekał 400 mln euro kary (podcast)
26.08.2022
UOKiK postawił Biedronce zarzuty, a McDonald’s wraca do Ukrainy (podcast)
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean