
26.10.2023
Jak odpowiedzialnie leczyć infekcje górnych dróg oddechowych? Reckitt rusza z kampanią edukacyjną
26.10.2023
Jak odpowiedzialnie leczyć infekcje górnych dróg oddechowych? Reckitt rusza z kampanią edukacyjną
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
13.07.2023
Malwina Kuźmińska awansuje na stanowisko performance expert w Resolution (OMD Group)
27.03.2023
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk objęła stanowisko dyrektor zarządzającej połączonych struktur OMD
17.02.2023
Nowa kampania McDonald’s opomiarowana pod kątem badania uwagi konsumentów
10.02.2023
Monika Wach-Wojciechowska została nową head of programmatic w OMD
12.09.2022
Grupa OMD rozwija obszar data science
07.09.2022
Kamil Kochanowski nowym group account directorem w OMD Optimum Media
02.02.2022
FedEx otwiera platformę edukacyjną „Kierunek jutro”
17.01.2022
Cezary Kulesza dołącza do zespołu Strategy & Growth Grupy OMD
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu