14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
19.07.2022
Social media – cyfrowy sklep przyszłości według marki Modivo
29.04.2022
Każdy użytkownik Instagrama będzie mógł oznaczać produkty w swoich postach
20.04.2022
Jak skutecznie sprzedawać w systemie social commerce: lejek sprzedażowy na Facebooku
10.03.2022
Twitter testuje usługę Twitter Shops
13.01.2022
Live Market wypuścił darmowy „Przewodnik po Live Commerce”
12.01.2022
W ciągu zaledwie roku TikTok zakorzenił się w horyzoncie widzenia marek i marketerów jako efektywna platforma mediowa. TikTok podsumowuje rok 2021
12.10.2021
Czy to wciąż rekomendacja czy może już reklama? Influencerzy pod lupą UOKiK
12.10.2021
Social commerce napędza szybki wzrost biznesu
21.09.2021
Co czeka e-commerce w 2022?
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero