
26.10.2023
Jak odpowiedzialnie leczyć infekcje górnych dróg oddechowych? Reckitt rusza z kampanią edukacyjną
26.10.2023
Jak odpowiedzialnie leczyć infekcje górnych dróg oddechowych? Reckitt rusza z kampanią edukacyjną
04.04.2023
Durex poszerza działania edukacyjne o projekt „Sztuka Bez Wstydu”
01.12.2022
Reckitt i marka Durex razem z Fundacją Edukacji Społecznej na kongresie ekonomii wartości
28.10.2022
Reckitt i marka Durex nawiązują partnerstwo strategiczne z Fundacją Edukacji Społecznej
19.04.2022
Reckitt wraz z marką Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów
05.04.2022
Reckitt i Durex we współpracy z Grupą Ponton edukują młodzież w zakresie zdrowia seksualnego
21.02.2022
SalesTube wraz z Plan.Net Media z obsługą Reckitt
29.12.2021
W każdym wyzwaniu staramy się widzieć szansę rozwoju biznesu, marek i ludzi. Reckitt podsumowuje 2021 rok
02.12.2021
Durex wspiera walkę z epidemią AIDS
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu