 
                    23.01.2023
10 kroków do briefu doskonałego
 
                    23.01.2023
10 kroków do briefu doskonałego
 
                    13.10.2022
Lidl kontra „reszta świata”
 
                    23.05.2022
Leroy Merlin sprzedaje rosyjskie produkty jako polskie?
 
                    16.05.2022
Zmierzch klasycznego trade marketingu?
 
                    11.04.2022
Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)
 
                    04.04.2022
73% wszystkich ekspertów w marketingu to kobiety. Czy marketing to domena kobiet?
 
                    11.02.2022
Robert Sieńko (3m Projekt): ¾ męskich bokserek kupują kobiety. Tak działa shopper marketing (podcast)
 
                    21.01.2022
10 najlepszych materiałów POS w roku 2021
 
                    01.10.2021
Fusion shopper – typ konsumenta, który stawia wyzwania markom
 
                    14.09.2021
Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing V&P
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
2 dni temu
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
2 dni temu
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie