![#NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/sar-grupy-robocze-ai-142x0-c-default.jpg)
10.06.2024
#NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR]
10.06.2024
#NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR]
02.04.2024
Mapa wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży
24.11.2023
Najlepsze marketingowe oferty na Black Friday w jednym miejscu!
16.11.2023
Meta wprowadza nowe narzędzia dla nastolatków i rodziców, a polscy influencerzy pokażą Ci jak z nich korzystać
18.10.2023
Michał Dunin: „Dostęp do technologii dynamicznej produkcji contentu jest w mojej opinii absolutnie kluczowy dla agencji” (PODCAST)
17.10.2023
Rola designu w ecommerce – budowanie unikalnego charakteru marki sklepu
05.10.2023
Meta udostępnia markom narzędzia AI wspomagające tworzenie reklam
25.08.2023
ZRÓB TO SAM! PARKSIDE rozpoczyna kampanię z Arnoldem Schwarzeneggerem
17.08.2023
Jak być sprytnym i nie przepalać budżetu. Albedo Data Explorer – pierwsza, ogólnodostępna porównywarka efektywności akcji promocyjnych
20.07.2023
Red Bull Romaniacs z Milwaukee. 20. edycja legendarnej rundy Mistrzostw Świata Hard Enduro
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]