![TikTok Shop w Polsce – szansa czy zagrożenie dla polskich marek i e-sklepów [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/tik-tok-shop-opinie-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
TikTok Shop w Polsce – szansa czy zagrożenie dla polskich marek i e-sklepów [OPINIE]
wczoraj
TikTok Shop w Polsce – szansa czy zagrożenie dla polskich marek i e-sklepów [OPINIE]
5 dni temu
Fenomen Temu, czyli jak działa połączona agresywna strategia cenowa i reklamowa
26.06.2025
Jak płacą Polacy za zakupy online [BADANIE]
25.06.2025
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
23.06.2025
„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”: jak kupują Polacy w e-commerce [RAPORT]
23.06.2025
Avatar wygenerował masowe zasięgi na chińskiej platformie e-commerce Baidu
12.06.2025
Stanowisko Izby Gospodarki Elektronicznej w sprawie wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej dla podmiotów e-commerce
11.06.2025
E-commerce na pełnym gazie. Jak Gmoto zdobywa globalne rynki? [WYWIAD]
05.06.2025
Poczta Polska na celowniku. Partnerstwo z Temu wywołuje falę oburzenia i apel e-Izby do rządu [OPINIE]
05.06.2025
Od Polski po Europę – kluczowe strategie Oponeo w sprzedaży zagranicznej
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”