
2 dni temu
„Scary Good”: Nike zmienia identyfikację wizualną i celebruje nieustraszony styl gry
2 dni temu
„Scary Good”: Nike zmienia identyfikację wizualną i celebruje nieustraszony styl gry
30.05.2025
Kreatywne podejście do sportu: LEGO i Nike rozpoczynają globalną współpracę
29.05.2025
Air Max Dn „Tour Yellow”: buty od Nike, które spersonalizujesz klockami LEGO
12.02.2025
Nike pod lupą cz. 2: To już gdzieś było, czyli „podróż do przyszłości” [FELIETON]
11.02.2025
„So Win”: hymn Nike zachęca do zredefiniowania oczekiwań wobec sportu
31.01.2025
Nike wraca do gry: koniec ery promocji i nowy fokus na budowanie marki
22.01.2025
Brand Finance Global 500: Apple ponownie najcenniejszą marką na świecie [RAPORT]
27.11.2024
PMR Market Experts: Polacy robią zakupy w Decathlonie, a najbardziej znaną marką jest Adidas [RAPORT]
20.09.2024
Elliott Hill wraca na stanowisko CEO Nike
09.09.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 5
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie