
13.05.2025
#OdKulis: 100 tys. przesyłek na błędne adresy, 5,5 mln sprzedanych czekolad i wzrost udziału w rynku do 33,5% – efekty kampanii „Zasąsiadujmy się” Milki
13.05.2025
#OdKulis: 100 tys. przesyłek na błędne adresy, 5,5 mln sprzedanych czekolad i wzrost udziału w rynku do 33,5% – efekty kampanii „Zasąsiadujmy się” Milki
18.09.2024
„Zasąsiadujmy się”: Milka wysyła „pomylone paczki” i zachęca do nawiązywania sąsiedzkich relacji
08.07.2024
Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka
01.07.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 1
21.03.2024
Kolor, zapach, gest… i nie tylko! 20 nietypowych znaków towarowych
10.05.2023
Delikatność sposobem na miejskie niedogodności, czyli nowa odsłona kampanii Milka
23.03.2023
Milka włącza niewidome dzieci w poszukiwania jajek wielkanocnych
21.12.2022
Milka z zimową aktywacją charytatywną
26.10.2022
Mondelez Polska świętuje 30-lecie firmy w Polsce
05.09.2022
Największe od 25 lat zmiany marki Milka
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]