Pressroom Wavemaker: tylko 7% marek odwoływało się w reklamach TV do pandemii 03.06.2020 Pressroom raport analiza badanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Raport Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5% [raport] 03.06.2020 raport badanie reklama radio Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Wavemaker: widzowie doceniają naziemną TV; Polsat zyskuje w ocenie atrakcyjności, HBO i NatGeo na multipleksie marzeń 18.05.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Grupa Polsat kupuje Interię – jak wpłynie to na oba podmioty? [opinie] 08.05.2020 opinie reklama Interia media Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Youtube, Facebook i Netflix mediowymi „must have” Polaków 24.03.2020 Pressroom raport badanie telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Hybrid TV Sync – idealny format reklamowy w czasie narodowej kwarantanny domowej 23.03.2020 mobile reklama telewizja Programmatic Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom #oglądamymądrze, czyli najmłodsi widzowie przed telewizorami [badanie] 16.03.2020 Pressroom raport badanie dzieci Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł 26.02.2020 Pressroom raport reklama product placement Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kultowe seriale poszukiwane. Jakie produkcje najbardziej interesują internautów? 21.11.2019 Pressroom tv seriale telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Z internetu do TV. 22 lipca na ekrany telewizyjne weszła kampania edukacyjna „Po pierwsze farmaceuta” 22.07.2019 Pressroom TVN spot telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: prawie 10 proc. widzów ogląda TV „dla beki”, paradokumenty w czołówce programów 20.05.2019 Pressroom raport badanie telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wideo Marketing Gdzie oglądamy? Nowe modele konsumpcji wideo 08.04.2019 wideo tv media telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wideo Marketing Reklamowe top 5, czyli jak efektywnie podejść do produkcji telewizyjnej 06.03.2019 wideo reklama tv telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Chińska agencja telewizyjna Xinhua wprowadza pierwszą w pełni wirtualną prezenterkę – Xin Xiaomeng 26.02.2019 tv telewizja technologia Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Media People wygywa przetarg na obsługę mediową A+E Networks 24.08.2018 Pressroom przetarg telewizja Media People Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Internet czy TV? Badanie konsumpcji wideo online na tle telewizji 29.06.2018 Pressroom Internet telewizja Mindshare Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania